ח"כ בועז ביסמוט: "המחאות מטרפדות לנו את העבודה"

    אבי יעקב No Comments on ח"כ בועז ביסמוט: "המחאות מטרפדות לנו את העבודה"

    המחאה הזו איבדה מזמן את הלגיטימציה. אני דמוקרט לא פחות ואולי יותר מהם. אנחנו עם 64 האצבעות שלנו מיתנו את הרפורמה, אבל הם החריפו את המחאה. ישבה אצלי כתבת זרה, והיא עשתה לי פרצופים עוינים. הוכחתי לה שבמדינה שלה פוליטיקאים בוחרים שופטים"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:08
    20.05.24
    איתי גדסי No Comments on ח"כ גוטליב תוקפת: "השאלה היא אם אנחנו מסוגלים לנצח"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ בועז ביסמוט במהדורת הבוקר בהגשת איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן: "מבחינתי המחאה הזו איבדה מזמן את הלגיטימציה. אני דמוקרט לא פחות ואולי יותר מהם. אנחנו עם 64 האצבעות שלנו מיתנו את הרפורמה, אבל הם החריפו את המחאה"

    "שימו לב שאני הדיקטטור במירכאות מרכך והולך לבית הנשיא. הם מרחיבים את ההפגנה לציבור החרדי ולנושאים נוספים. כמפלגת שלטון אנחנו מחויבים לציבור, אני אומר לציבור לא לעמוד עם סטופר. הציבור יקבל את הרפורמה. אתמול ישבה אצלי כתבת זרה, והיא עשתה לי פרצופים עוינים. הוכחתי לה שבמדינה שלה פוליטיקאים בוחרים שופטים"

    "הוועדה למינוי שופטים מראה לנו את ה-א-נומליה שלנו כקואליציה, מייצגת רוב העם, אין טיפת השפעה על הרכב השופטים. בארה"ב שאני מעריך הנשיא ממנה שלושה שופטי עליון. יש הרבה מה לעבוד. התייחסתי למחאות בקריצה, אבל ברצינות באנו לעבוד, המחאות מטרפדות לנו את העבודה. כשצועקים לרעייתי מתחת לבית 'גיורת חזרי לצרפת' זה מגעיל".

    האזינו



    0 תגובות